Monday, July 19, 2010

hari ni
sedih plak rasa..
baru jea kejap td sorg patient aku meninggal
pg td ok jea lagi
leh ckp2
umur dah tua..dah 86
x penah aku rs sedih mcm ni bila da patient meninggal
bukan pea..aku tgk mcm atuk aku kat kg
anak2 datang ajar mengucap
sambil2 duk bagging td sempat aku ajar mengucap..
tgn penat buat CPR dekat 1/2jam
tp Allah lebih sayangkan atuk
aku tgk slow2 nafas atuk dah xdea..
mesin jea duk bagi atuk nafas...
tp tgk monitor dah kluar garis panjang..
aku tahu la tu.. dah asystole
semoga roh atuk ditempatkan bersama2 org beriman
dan atuk dgr aku ajar ngucap td...
innalillah..........
Al-fatihah.....................

2 comments:

Unknown said...

arap ko tabah...
ermmm..
wei follow aku sekali...
besh sgt lagu ko nie...
yg semalam jiwang sgt...

pejai said...

da ko ckp aku jiwang.. aku tukar la lagu...hehehehe